Orice client nou al unei agentii SEO trebuie sa fie integrat corespunzator. Astfel, agentia se asigura de faptul ca are la dispozitie toate datele si informatiile necesare pentru a incepe procesul de optimizare.
Integrarea poate fi indeosebi dificila deoarece o mare parte din websiteurile asociate afacerilor nu prezinta niciun element din cele considerate esentiale gestionarea unei strategii SEO – precum o legatura dintre website si Google Search Console, printre altele.
Iata cum arata inceputul procesului de integrare atunci cand incepi sa colaborezi cu o agentie SEO Bucuresti – se mentioneaza Bucuresti pentru ca aspectul local este foarte important in ziua de astazi, chiar daca se are in vedere, in principal, mediul online.
Intalnirea initiala
Prima ta interactiune cu o agentie SEO din Bucuresti iti permite sa definitivezi obiectivele tale de marketing, cu ajutorul expertilor, desigur. Acestia vor avea nevoie de informatii privind afacerea ta in general – industrie, publicul tinta, vechimea pe piata si starea prezentei online, printre altele.
Evaluare, analiza, audit
Dupa inceperea efectiva a colaborarii, o agentie SEO Bucuresti trece la probabil cel mai important pas din procesul de integrare – auditul complet al afacerii tale din punct de vedere SEO. Website-ul tau si alte elemente vitale sunt analizate pe indelete – calitatea continutului, numarul si calitatea backlinkurilor, cuvinte cheie pentru care te pozitionezi in rezultatele cautarii, precum si starea SEO generala a websiteului (viteza de incarcare, UX, UI, stabilitate, compatibilitate cu dispozitivele mobile).
Stabilirea obiectivelor si a indicatorilor de performanta (KPI)
Rezultatele nu sunt aceleasi, indiferent de strategia adoptata. Alaturi de o agentie SEO Bucuresti, trebuie sa stabilesti obiective clare, precum si un set de indicatori de performanta pe care ii doresti imbunatatiti.
De exemplu, nu toate afacerile doresc mai mult trafic organic. Unele au nevoie de mai multa vizibilitate in fata unui public specific sau de mai multe vanzari – intr-adevar, mai mult trafic nu strica niciodata, dar in functie de obiective, s-ar putea sa nu fie chiar cel mai important lucru de urmarit.
Analiza competitiei si a cuvintelor cheie
O agentie SEO din Bucuresti va sti, de obicei, care este competitia ta, implicit parti din strategia SEO a acesteia. Tocmai din acest motiv a fost mentionat orasul Bucuresti (care poate fi inlocuit cu orice alt oras).
Ideea este ca, in ziua de astazi, desi SEO inseamna online, aspectul local este la fel de important. Ai nevoie de o agentie care stie sa navigheze apele locale, anume sa identifice competitia cu succes si sa analizeze modurile prin care afacerea ta poate fi cu un pas inainte.
O agentie locala iti poate oferi sfaturi si sugestii aferente altor sfere de marketing (social media, vanzari) prin care te poti remarca in mediul in care activezi.
Esti in cautarea unei agentii SEO din Bucuresti? Atunci contacteaza echipa The Markers – agentie de marketing cu servicii complete, dar mai ales cu un departament SEO dedicat care este pregatita sa-ti duca afacerea la urmatorul nivel, atat online, cat si local.
In cadrul primei intalniri cu specialistii The Markers vei afla tot ce trebuie sa stii despre procesul de integrare, inclusiv despre toate informatiile pe care va trebui sa le furnizezi acestora pentru o colaborare cat mai eficienta cu putinta!