Atat cabinetele individuale, cat si firmele de avocatura au nevoie de tot ajutorul posibil pentru a putea eficientiza procesele care au loc la nivel intern, implicit pentru a economisi timp cu acestea si a putea dedica mai multe resurse pentru dezvoltarea firmei si pentru clienti.
In ziua de astazi, tehnologia este de mare ajutor pentru oricine doreste sa o foloseasca. Prin urmare, este destul de usor sa gasesti o aplicatie avocati care poate transforma complet modul in care iti gestionezi firma sau clientii. Cu ajutorul unei asemenea aplicatii poti uita de tabele aglomerate in Excel sau de documente uitate prin fisiere ascunse si de negasit.
Iata cateva dintre cele mai importante lucruri pe care o aplicatie avocati le poate face pentru tine si pentru firma ta!
Urmarire rapida si precisa a timpilor
Timpul inseamna bani. Zicala este indispensabila pentru firmele de avocatura si cabinetele individuale, din moment ce majoritatea factureaza fiecare ora petrecuta pentru a ajuta un client. Astfel, la final de luna, este imperativ sa stie cat s-a lucrat, precum si ce s-a realizat in fiecare minut de lucru.
O aplicatie avocati cuprinzatoare prezinta mai multe functii care imbunatatesc urmarirea timpilor, precum pontajul rapid, marcarea anumitor sarcini, timer direct in aplicatie atunci cand incepi sa lucrezi, dar mai ales rapoarte in timp real. Rapoartele sunt de mare ajutor deoarece afli pe loc care este starea cabinetului sau firmei tale din punctul de vedere al timpilor.
Gestionarea procesului de facturare direct din aplicatie
O aplicatie special creata pentru avocati te poate ajuta sa gestionezi fiecare etapa din procesul de facturare. Astfel, poti administra dosarul fiecarui client in parte, implicit poti adauga reguli personalizate de facturare sau marca tipuri diferite de contract fara nicio dificultate.
Totodata, functiile aferente procesului de facturare iti permit sa marchezi si tipul de plata, bugetele, platile fixe, precum si eventualele reduceri pe care decizi sa le oferi. Pe scurt, o aplicatie avocati simplifica procesul de facturare in mod semnificativ – poti chiar monitoriza starea fiecarei plati in parte cu doar cateva clickuri, avand o privire de ansamblu a incasarilor oricand doresti.
Gestionarea vanzarilor si eforturilor de marketing
Deseori, cabinetele de avocatura, dar si firmele, nu au suficient timp la dispozitie pentru a se ocupa si de marketing sau de imbunatatirea vanzarilor. O aplicatie avocati schimba complet acest lucru, oferind deseori unelte speciale pentru gestionarea leadurilor, ofertelor, propunerilor, contributiilor si referintelor.
Totodata, unele aplicatii te ajuta si sa gestionezi evenimentele aferente cabinetului sau firmei tale, fie interne sau externe.
Desigur, un tablou de bord dedicat este mereu prezent pentru a-ti oferi o privire de ansamblu asupra activitatilor de vanzari si marketing ale cabinetului sau firmei tale. Rapoartele specifice sunt doar la un click distanta, avand astfel un raspuns rapid si concret la fiecare intrebare legata de aceste activitati.
Toate functionalitatile si caracteristicile mentionate pot fi gasite in KeyVision, o aplicatie avocati care iti ofera toate uneltele necesare pentru a-ti dezvolta firma de avocatura sau pentru a-ti duce cabinetul individual la urmatorul nivel.
Alege KeyVision, asigura-ti eficienta prin tehnologie de ultima generatie si organizare la superlativ!