Ai o afacere online și vrei să-ți extinzi rata de vizibilitate? Promovarea pe social media este cea mai accesată strategie, dar pentru a ajunge la rezultatele dorite ai nevoie și de alte tehnici. O metodă numai bună, care te poate ajuta să-ți îmbunătățești reputația și să devii o alternativă ideală pentru potențialii clienți este crearea unui blog. Este una dintre cele mai eficiente strategii pentru sporirea traficului în mod organic și extinderea targetului vizat.
Ce presupune mai exact, dar și cum te poate ajuta o agentie seo Bucuresti să creezi un blog de succes afli în rândurile de mai jos.
Ce trebuie să știi înainte de a-ți face un blog?
Înainte de a te gândi la subiectele care merită abordate, există câteva etape pe care trebuie să le bifezi. Iată ce trebuie să iei în calcul:
- Stabilește o nișă – Gândește-te la serviciile și produsele pe care le abordezi și vino cu informații relevante din piață. Oferă cititorilor aspecte mai puțin cunoscute și de interes pentru nevoile lor. Un lucru care te poate ajuta este să vezi ce întrebări caută utilizatorii în mod frecvent cu privire la anumite subiecte.
- Analizează competiția – Evaluează subiectele abordate de competitorii direcți. Ideal ar fi să alegi minim trei concurenți și să faci o analiză a felului în care se promovează pe blog. Vezi cum se raportează ei la subiectele de interes și identifică-le punctele slabe. Mai apoi, gândește-te cum le poți folosi în favoarea ta.
- Fă o listă de cuvinte cheie – Pentru a căpăta atenția dorită din partea clienților, dar și a motoarelor de căutare, blogul tău trebuie să fie construit în jurul unor cuvinte cheie. Există multe instrumente de căutare online, dar cel mai bine ar fi să apelezi la servicii optimizare seo.
Trucuri pentru a crește vizibilitatea blogului
După ce ai bifat etapele de mai sus, e timpul să treci la cea mai importantă parte – scrierea conținutului. Cum poți atrage atenția, în contextul în care utilizatorii sunt expuși zilnic unei cantități imense de informații? E destul de greu, dar nu-ți face probleme, există strategii care îți pot veni în ajutor. Iată doar câteva dintre ele:
- Optimizează conținutul – Fii original în abordare. Folosește un ton prietenos și adaptat culturii organizaționale. Nu te poți prezenta în fața potențialilor clienți cu mesaje plictisitoare sau copiate de la alții. Dacă vrei să economisești timp și să te bucuri în același timp de efectele așteptate, apelează la servicii copywriting profesionale.
- Promovează blogul – Folosește social media în favoarea ta și distribuie articolele pe cele mai cunoscute și accesate canale. Pentru un plus de vizibilitate, apelează la ajutorul unui influencer sau formator de opinie. Fii receptiv și răspunde imediat la comentarii – dă dovadă de interes și atenție la detalii.
- Adaptează articolele – Fii la curent cu cele mai noi tendințe din domeniul în care activezi și adaptează-ți strategia de conținut în consecință. De asemenea, apelează la specialiști în servicii seo pentru a identifica pozițiile în căutări pentru cuvintele cheie folosite. Nu renunța – creșterea vizibilității unui blog presupune timp și efort.
Vrei să ai mai multe rezultate, dar nu știi de unde să începi? Crearea unui blog este soluția de care ai nevoie pentru a-ți promova site-ul și implicit produsele și serviciile oferite.
Ține cont de sfaturile de mai sus și vei vedea concret care sunt avantajele!